Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 września 2015

Króciutko

Dziś w tempie ekspresu chwalę się własną pracą. Otóż zamówiłam ledwie dwa dni temu tiul i już wczoraj spreparowałam pompony. Na pierwszym lekko się wyłożyłam i trzeba było poprawić. Ale już drugi -perfekcja. Zawijałam na książce, potem na małym pudełku. 
Moje rady: 
1. Wystarczy owinąć coś, co ma 15 cm szerokości. 
2. Zrobić to ciasno i nie płasko rozwiniętym tiulem, ale takim zwiniętym niemal w sznurek. 
3. Im mniejszy pompon, tym ładniejszy. Im większy, tym bardziej zwiewny niezależnie od ilości tiulu. 
Efekt niesamowity, a praca niewielka. 

No i jeszcze deser..  na deser. Tiramisu na biszkopcie. Wystarczą 3 żółtka, 3 łyżki cukru pudru, a po zmiksowaniu zostaje dodanie serka mascarpone i piany z białek. Przełożyć na biszkopcik nasączony kawą z alkoholem. Posypać czekoladą i już :-)
Pozdrawiam ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz