Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 marca 2016

Dekoracje cd

W tym roku postanowiłam nie wyjmować żółtych i zielonych gadżetów dekoracyjnych. Aż mi trochę żal... Ale tyle pięknych rzeczy w pastelowych kolorach udało mi się zrobić i kupić, że nie mam serca mieszać tego wszystkiego... Nadal trwa produkcja jajek i innych rzeczy. Wpadłam na pomysł, żeby zamiast kartek świątecznych przygotować dla znajomych takie oto pudełka na jajka, w których można ofiarować świeczki, pisanki, słodycze, a nawet rzeżuchę :-)




A tak udekorowałam stół...

Bazie ze spaceru. To co, że jestem uczulona na wierzbę :-)





Zajączek :-)

Potem wyprodukowałam 2 wianki. Zdjęcia jak zwykle nędza, bo był już wieczór... albo raczej noc.





A tu jeden z uszytych ostatnio zajęcy. Jeszcze go nawet nie zaszyłam...
Migawki z pokoju...


I te śmieszne cukiereczki...
A ta półka wędruje po całym domu. Teraz stanęła pod lampką obok kanapy, ponieważ pozbyłam się wreszcie potężnych kolumn. Zdecydowanie mi tu pasuje.

 Parę migawek z kuchni...




I śniadanko czwartkowe - bułeczki zapiekane z jajkiem.


Przy odrobinie motywacji można zrobić coś z niczego i to w ciągu pół godziny :-) Tak powstały nadzwyczajnie ekspresowe kartki wielkanocne.


A teraz lecę do garów. Pozdrawiam świątecznie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz