Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 października 2015

Słoiki ;-)

Tak jak obiecałam - kolejne dwa słoiki, czyli odc. 3256 ;-)
I coś w tym samym temacie. Kupiłam ostatnio taki sobie wazon - lampion i trochę go pozmieniałam :-)


Trochę koronki, drewniane serduszko, rafia i świeca. Aż miło...
Do tego ciepły kocyk...

Razem ze słoikami spreparowałam takie motyle na piku. 

Jeszcze jedno ujęcie szafki na buty, bo teściowa ostatnio wczuła się w biały klimat i kupiła osłonkę z zawartością :-)
A ja, z miłości do typografii, wstawiłam w ramki takie rzeczy :-)
I jeszcze ze spaceru... A raczej z biegu :-)

Spadnięty aparat też umie robić foty :-)


I na koniec nowa balustrada, na którą czekałam 5 miesięcy!!!!!!!!! Żeby tę firmę drzwi ścisnęły.
Ale jest!
Pozdrawiam jesiennie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz