Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 października 2015

Co podziałałam...

czyli słoiki odcinek 2345 :-) Prawie jak w Modzie na sukces :-) Bez zbędnego opowiadania przechodzę do zdjęć.


Na słoikach umieszczę etykietki samoprzylepne wedle życzenia klientki :-) Do kompletu mam jeszcze worek na suchy chleb, który sama zbieram dla ptaków. Podobny uszyłam dla szwagierki.

Napisik zrobiłam flamastrem do tkanin i zaprasowałam.
No i jeszcze moje ostatnie zakupy z serii Za 5 zł :-)
Słoik - 3. do kolekcji za 11 zł :-) Myślałam, że wezmę ze 4, ale w ostatniej chwili powstrzymałam zajoba i skończyło się na jednym. Nie, męża ze mną nie było. Sama oparłam się pokusie :-)

No i jeszcze kilka pierdółek. Wygmerany gdzieś przelicznik kuchenny, do którego wreszcie znalazłam w swoich szpargałach fajną srebrną ramkę. Całość zakamuflowała gniazdko na ścianie w kuchni.

W tym samym sklepie z serii Po 5 zł zapiałam ze szczęścia kolejny raz przy wiankach. Niestety, były już lekko przebrane, ale za 6 zł nie wydziwiałam. kokardka produkcja własna.

Ostatnia pierdółka - wieszak z ramką na zdjęcia. Kto powiedział, że tam musi być zdjęcie. Wziąwszy poprawkę na nędzę fotograficzną jaką jestem, tudzież wieczorne oświetlenie wygląda to tak

I na koniec trofeum ze spaceru i chyba jedne z moich lepszych zdjęć(zważywszy na trwały beztalenć fotograficzny) na czasie, czyli jesiennych.



A w następnym odcinku ciąg dalszy serii trzymającej w napięciu, czyli Słoiki. :-)


2 komentarze:

  1. śliczne te słoiczki decu:) a zakupy bardzo udane! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, podobnie jak i Ty, buszować po takich tanich miejscach typu KiK, Pepco czy napotkane "Chińczyki" :-) Czasem można tam znaleźć prawdziwe skarby. POzdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń