Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 lipca 2016

Wisienka na torcie :-)

Kiedyś pisałam o tym, że warto byłoby zrobić taki post z moimi tortami. podejrzewam, że te, które za chwilę tu zamieszczę to nie wszystkie. Z pewnością brak kilku, ale po ostatniej awarii komputera cieszę się, że udało mi się choć tyle znaleźć. Poza tym dawno temu nie fotografowałam wszystkiego, jak to mam w zwyczaju teraz. Niektóre zdjęcia liche, bo z odzysku, inne starożytne, a jeszcze inne ze słabych aparatów. Ale są. Zapraszam do oglądania.
Z ostatnich urodzin - jeszcze kokarda zasycha :-)

Zosi 11 urodziny - tylko tyle zdjęć udało mi się znaleźć.

Niejaki Igor - lat 1 zdążył w swoim torcie umoczyć rączkę, zanim go obfotografowałam :-)

To chyba 8. urodziny

Tu 9. urodziny

Znany już tort samozadowalający, czyli na moje ostatnie urodziny

Roczek Zofii

2 latka

Wielkanoc

3 latka

Widać tort w tle z lalką - bo tylko takie zdjęcie udało mi się znaleźć.

Chrzest

Trochę już rozgrzany tort dla męża

Niewielkie zdjęcie z komórki, ale tort ważny, bo na 40. urodziny. Miał na sobie jeszcze mały transparent z życzeniami Snów na jawie :-) 
Ten akurat nie mój, ale z mojego pomysłu
Chyba tyle na dziś :-) Następnym razem tez będzie o jedzeniu :-) Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz