Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 marca 2015

Ogrodowo-babeczkowo

 Już w ostatnich postach widać było, że nie mogę się doczekać wiosny. Nie mogąc się powstrzymać, postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z ogrodu, choć jeszcze nie mam weny (i czasu też), by zabrać się za poważne porządkowanie wiosenne. Kwiaty, mimo mrozów nocnych, już się pokazały tu i tam.
Krokusy - wiosenny standard

Nie wiem,co to za odmiana, ale zaskoczyła mnie,bo myślałam, że córka powtykała mi jakieś sztuczne kwiaty :-)
 I jeszcze mroźna noc

Żadna fotografia, zwłaszcza śmiesznym małym aparacikiem, nie odda piękna nocnego nieba. Ostatnio zachwycam się nocnymi krajobrazami .

A tu jeszcze babeczkowa sesja. Przepis banalnie prosty, żeby nie rzec bananowy :-)
Pół kostki masła zmiksować ze szklanką cukru. Wbić 4 jaja i miksować dalej. Do tego wrzucić 2 szklanki mąki, 2 rozgniecione banany i 2 łyżeczki proszku do piecz. Wymieszać i gotowe. Piec ok. 20 min w 180 st.



W tle przemalowana puszka po kawie. Na Boże Narodzenie jak znalazł :-)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz